OHJEITA TEILLE, JOTKA LÄHETÄTTE KUVIANNE GALLERIAAN

Galleria on ilmaista näyttelytilaa KKS:n jäsenille. Se on siis eräänlainen jatkuva näyttely, jossa kuvat pikkuhiljaa vaihtuvat.

Kuvien määrä kuvaajaa kohti on 30 kpl, minkä jälkeen kuvat alkavat vaihtua uusien tullessa. Yli puoli vuotta vanhat kuvat saatetaan poistaa.

Kameraseura ei normaalisti valitse tai arvioi kuvia mitenkään, vaan lähettäjä valitsee itse näyttelynsä sisällön. Kuvien tulee olla valmiiksi sähköisessä muodossa seuraavin ominaisuuksin varustettuna:

• Pikselikoko: pidempi sivu 600 pikseliä
  • Formaatti jpg, pakkaus nettilaadulla
  • Tiedostonimet voivat olla pitkiä, mutta muuten noudatetaan DOS-sääntöjä:
    • Ei skandeja (lisää ööliä, ääliö)
    • Ei välilyöntejä
    • Ei erikoismerkkejä, poikkeuksena sallitaan väli- ja alaviiva.
    • Vain numeroita ja kirjaimia, paitsi tietysti piste nimen ja tarkentimen välissä.
    • Esimerkki:Ei "lumen yllättämät.jpg" vaan "lumen_yllattamat.jpg"
  • Tiedostonimet joudutaan joka tapauksessa muuttamaan yo. muotoon unix-ympäristöä varten
  • Mikäli taideteoksen näytettävä nimi/selite ei selviä tiedostonimestä, laita lyhyt selitys erikseen . Huomaa, että tiedoston nimi ja näytettävä selite ovat kaksi eri asiaa.

Kuvat ja lisäkysymykset voi lähettää sähköpostilla ylläpitäjälle